luni, 8 martie 2010

Mesaje de 8 martie

Sărbătorita veşnic şi iubită,
asa te vreau, ca-n gândurile mele,
să îmi inspiri femeie, parfumul fericirii,
ca ghiocelul, parfumul primăverii!

Dacă vezi că soarele-ţi râde prin păr, dacă simţi miros de ghiocei, dacă auzi ciripit de păsărele, atunci înseamnă că trăieşti o nouă primăvară… cu mult mai frumoasă decât precedentele!!!!

Aduci primăvara în sufletul meu şi sărutări pe buze, în jurul nostru e lumina pentru că ne iubim!

Ultima ninsoare-ncarcă merii
Dar curând ei plini vor fi de floare!
Martie, mămico, sărbătoare!
Sărbătoarea ta şi-a primăverii!

Frumuseţea, ca şi zborul şi iubirea,
de cenuşă-şi leagă firea.
De-i ştergi fluturelui praful, nici o vrajă, nici o boare, nu-l vor face să mai zboare.
Tu eşti fluturele meu şi promit că niciodată nu voi şterge praful dragostei de pe aripile tale.

Aşa cum mâinile pline de pasiune a celui care face să se nască încă un mărţişor ce simbolizează iubirea şi puritatea, aşa te iubesc eu pe tine, sincer!

Unei singure fiinţe din viaţa mea îi datorez tot ceea ce eu am şi ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat naştere, m-a crescut şi m-a învăţat să iubesc. Nu există cuvinte care să o descrie!

Te iubesc, mamă!

Cât de mult te iubesc nu pot să spun:
Este mai mult decât ar încăpea vreodată în cuvinte.
Eşti pentru mine în acelaşi timp bogăţia mea, lutul meu roşu,
Olarul meu, şablonul meu.

Vreau să te fac fericită, eşti dragostea mea. Te Iubesc cum iarba iubeşte apa, cum frunzele iubesc razele soarelui, tu eşti tot ce îmi doresc, tot ce înseamnă fericire pentru mine.

Primăvara care cel puţin calendaristic a sosit, să vă aducă realizarea tuturor idealurilor!

E ziua mea! Doresc ca în această zi să fiu înconjurată de dragoste, să fiu iubită, răsfăţată, alintată… doresc să am tot ce îmi propun… doresc să devin mai puternică… doresc să pot să zbor spre ceruri, în căutarea unei noi aventuri, unei noi călătorii pe căile periculoase ale dragostei… doresc să fiu ceea ce nu am fost niciodată… doresc să fiu dorită…
Doresc să îmi pot dori tot ceea ce îmi doresc.

Pentru ziua ta, mămico,
Îţi trimit un ghiocel
Cât de mic îl vezi, cuprinde
Toată primăvara-n el.

O primăvară caldă, dragoste nebună, lumină în suflet şi în priviri. La mulţi ani de 8 Martie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu