joi, 4 martie 2010

Ea e femeia care are 300 de orgasme pe zi!



In varsta de 43 de ani, Michelle Thompson este o femeie din Marea Britanie care zi de zi are parte de nici mai mult nici mai putin decat de 300 de orgasme! Englezoaica sufera de Sindromul Stimularii Sexuale Permanente (SSSP).

Michelle Thompson spune ca aceasta boala i-a distrus viata, deoarece i-a fost foarte greu sa gaseasca un barbat care sa o inteleaga si care sa-i faca fata.

„Ar trebui sa ma consider o norocoasa ca am atatea orgasme, cand exista femei care nu au avut niciunul. Dar nu ma simt fericita, pentru ca acest lucru mi-a distrus viata. Majoritatea barbatilor din viata mea nu au putut sa faca fata, ba mai mult, unul dintre ei mi-a spus, chiar inainte de a ma parasi, ca este om si nu robot ", a spus Michelle.

Din cauza starii permanente de excitatie, Michelle a fost nevoita sa renunte la serviciu.

"Odata am fost angajata intr-o fabrica, iar masinariile de acolo ma excitau atat de tare incat nu mai puteam lucra", a marturisit, suparata, femeia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu