joi, 25 noiembrie 2010

Statusuri pt mess ( de Dragoste )

1. De vei plange pentru mine zi-mi sa plang si eu…. De v-ei plange pentru alta iti doresc sa plangi mereu…

2. Dragostea e ca o clepsidra, cand ti-se umple inima,ti se goleste creierul…..

3. Cand un pictor orb v-a picta sunetul unei petale de trandafir cazand pe o podea de cristal atunci inseamna ca te va iubi mai mult decat mine… TE IUBESC!

4. Iti vad lacrima pe obraz cum incet iti curge, zambeste pt mine. Si ma jur pe viata mea ca voi face totul ca sa fie bine…

5. Ca o ploaie in desert ai aparut… Am simtit ca ma pierd intr-un sarut… M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor… M-ai facut sa te ador…


6. Fara tine ma sting… Ma hranesc doar cu nopti din trecut… Stelele plang in urma ta…Cum as putea sa uit… Cerul e trist… toate vb numai de noi… iar mie… mi-e dor de ochii tai…

7. Pentru ochii tai ti-as da si luna shi marea, pentru ochii tai imi plange acum inima. As vrea langa ei sa fie doar c ne leaga p noi doi, langa ei sa fie doar dragostea mea si a ta…

8. Iubirea este singurul lucru care poate fi impartit la infinit fara sa se micsoreze…

9. Oricate necazuri atrag la mine, peste toate trec daca te am pe tine.Tu esti viata mea.Langa tine uit de necazurile toate.Tu imi dai putere sa merg mai departe !

10. Unii spun ca suntem prea tineri ca sa iubim….ca nu stim ce este DRAGOSTEA…..dar o inima batrana nu ar rezista la atata suferintza…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu