joi, 25 noiembrie 2010

Statusuri noi

Status1. 2 Pac a murit, Einstein a murit, nici eu nu ma simt prea bine
Status2. In rai fara tine e moarte e gheata, Si in iad linga tine e bine e viata!
Status3. Sarutul tau inca il mai simt pe buze … ma faci sa plutesc atunci cand imi zambesti … lasa-ma sa fiu langa tine, atunci cand te trezesti!
Status4. Picioarele tale sunt obosite? Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua
Status5. Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu. E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy. Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea
Status6. Traiesc pt tine pt ca ma faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad, traiesc pt tine si nu imi pasa de ceilalti... Te iubesc pt ca esti tu, mereu langa mine sau in gandul meu
Status7. Dumnezeu a creat niste ingerasi si i-a pus sa se joace, dar unul era asa de dulce si de dragut incat ceilalti l-au aruncat pe pamant. Te-ai lovit?
Status8. Cand iubesti esti cel mai fericit om din lume; cel mai trist lucru este sa suferi din iubire
Status9. I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine
Status10. Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu